Dra lärdom av dina skador

Ibland blir det inte som man tänkt sig. För Charlotte blev det inte alls som hon tänkt sig, men med en stark vilja går det att komma tillbaka. Och som alltid kan vi försöka lära oss något av det som hänt oss, även om det ofta är väldigt svårt. Läs Charlottes egna lärdomar från hennes skada och hur de ska ta henne mot nya mål.

Share Button
Publicerat den
Kategoriserat som Inlägg

3 kommentarer

  1. Hur och när tycker du man ska gå tillväga med ett löparknä? Ett knä som känns bra i perioder, och som sedan förvärras ibland…. är lite kluven om jag ska träna eller ej.

  2. Mari: Jag brukar tänka som så, att om någonting bara känns lite bitvis i ett pass och inte känns på kvällen eller dagen efter så är det bra. Men har jag ont hela passet och det inte är borta till nästa gång jag tänkt springa, då låter jag bli. Lite småkänningar här och där några minuter hit och dit under ett pass, sånt händer. Och är det så att du känner av det från ett pass till ett annat så att du avstår träning så kanske du ska gå och kolla upp det. Det är ingen idé att gå med något ont längre tid än nödvändigt. Som jag skrivit tidigare så tycker jag Mats på Rehabkliniken är bra och även några på Access Rehab.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *