Löpcoach i Halmstad/Stockholm

Imorse träffade jag två tjejer som var på ett eget litet minilöparläger i Halmstad och Tylösand. Precis som vi hade de åkt från Stockholm till Halmstad över en långhelg för att komma iväg lite, njuta av omgivningen, hotellet och även springa en del. Och jag fick möjligheten att träffa dem en stund för att som löpcoach ge lite av mina tips.

Jag tycker det är fantastiskt kul att få hjälpa andra i sin löpning, oavsett om det handlar om att komma igång att springa eller att satsa för att nå sina mål. Och med mål menar jag de mål man själv sätter upp, utifrån sina egna förutsättningar och den tid och energi man är beredd att lägga. Jag hoppas verkligen att min vilja och energi märks ut till de löpare jag hjälper.

tylösand 42

Share Button
Publicerat den
Kategoriserat som Inlägg

3 kommentarer

  1. Jag skriver under på att din vilja och energi når fram, sen är det ju upp till oss vad vi gör av det…och förhoppningsvis är vi begåvade nog att ta till oss det du säger och använda din kunskap till något bra. Lättare sagt än gjort ibland. :)

  2. Hej!
    Din energi skiner till och med igenom dataskärmen! Man blir väldigt pepp när man tittar in här. Ett önskeinlägg från min sida (om du tar emot sådana), är lite teknik-prat. Jag har börjat springa så smått efter ett låångt uppehåll pga dåliga knän och jag är förstås väldigt rädd att det ska komma tillbaka när jag kommer upp i lite distanser (springer väldigt korta sträcker nu). Har du några tips som jag kan tänka på?

  3. Helena: Låter bra att min intention når fram, både live och genom ”bloggrutan”, men visst är det så att ni måste göra jobbet själva! :-)

    J: Tack för det, jag blir väldigt glad och vill fortsätta på samma sätt! Jag tar absolut emot tips på inlägg, det är bara kul så var inte rädd för att ber om fler ”önskeinlägg”. Visst kan jag göra ett inlägg om lite teknik, ska försöka komma ihåg det. Men har du haft problem med dåliga knän har du lite andra förutsättningar att ta hänsyn till. Om du skickar mig ett mail på snabbafotter@gmail.com och berättar lite mer om din bakgrund och hur du tränar nu ska jag se om jag kan ge lite lite mer individuella tips.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *